Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym
Punktami odbioru są sklepy MERKURY MARKET i ABRA S.A. których dokładną lokalizację znaleźć można na stronie >> www.merkurymarket.pl/punkty-odbioru Odbiory stacjonarne stanowią wygodną opcję, umożliwiającą oszczędność czasu, pieniędzy i większą kontrolę nad zakupami.
Zamówienia internetowe z odbiorem w sklepie stacjonarnym (MERKURY MARKET i ABRA S.A.) dotyczą 96 punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski i są całkowicie darmowe.
Odbiór osobisty w wybranych placówkach handlowych sieci ABRA S.A. - jest możliwy w przypadku zamówień o wartości powyżej 20 zł.
Wybierz najbliższy punkt odbioru w trakcie składania zamówienia.
Zamówienia internetowe z transportem do domu mają wiele zalet, które przekładają się na wygodę, oszczędność czasu i zwiększoną satysfakcję klienta. Pozwalają one na wygodne i bezstresowe zakupy, a produkty są dostarczane pod wskazany adres.
Koszty dostawy są uzależnione od gabarytów zamówienia oraz miejsca dostarczenia. Ceny zaczynają się nawet od 14,99 zł w przypadku małych paczek do 200 zł w przypadku dostaw wielkogabarytowych.
Dostępne opcje transportu z dostawą do domu:
- Dostawa na terenie województwa podkarpackiego, małopolskiego, świetokrzyskiego - 99 zł
Cena jest stała bez względu na ilość zamówionego towaru. - Dostawa na terenie miasta Katowice, Tychy* - 45 zł
Cena jest stała bez względu na ilość zamówionego towaru.
*przy zakupach powyżej 2000 zł - DOSTAWA GRATIS!!! - Dostawa na terenie miast:
Bielsko-Biała, Chrzanów, Cieszyn, Dębica, Jarosław, Jasło, Kielce, Kraków, Krosno, Mielec, Nowy Sącz, Nowy Targ, Rybnik, Rzeszów, Sanok, Tarnobrzeg, Tarnów, Zamość, Żywiec - 45 zł
Na terenie w/w miast przy zakupach powyżej 3000 zł - DOSTAWA GRATIS!!! - Dostawa na terenie miast (Kurier dla powodzian):
Bielsko-Biała, Cieszyn, Rybnik - 45 zł - Dostawa na terenie Górnego Śląska* - 49 zł
Cena jest stała bez względu na ilość zamówionego towaru.
*przy zakupach powyżej 2000 zł - DOSTAWA GRATIS!!! - Kurier (dostawa na terenie Polski)
Przy zakupach powyżej 6500 zł - DOSTAWA GRATIS!!!
Koszt dostawy jest uzależniony od ilości, wagi, rodzaju oraz wymiarów produktów:
- Przesyłka standardowa do 19 kg - 14.99 zł
Prostopadłościenny karton o maksymalnych wymiarach 1,4 x 0,6 x 0,6 m
- Przesyłka paletowa:
od 19,1 kg do 970 kg - 119 zł
od 970,1 kg - 200 zł
Zamówienie płatne gotówką, pieniądze odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Koszt pobrania wynosi 9,99 zł - Kurier (dostawa na terenie Polski, kurier dla powodzian)
Koszt dostawy jest uzależniony od ilości, wagi, rodzaju oraz wymiarów produktów:
- Przesyłka standardowa do 19 kg - 14.99 zł
Prostopadłościenny karton o maksymalnych wymiarach 1,4 x 0,6 x 0,6 m
- Przesyłka paletowa:
od 19,1 kg do 970 kg - 119 zł
od 970,1 kg - 200 zł - Kurier wielkogabarytowy (dostawa na terenie Polski, kurier dla powodzian)
Cena za przesyłkę wynosi od 99 zł do 169 zł za każdą sztukę towaru
Narożniki - 169 zł za każdą sztukę towaru
Łóżka tapicerowane, sofy, tapczany, meblościanki, zestaw stół z krzesłami - 169 zł za każdą sztukę towaru
Szafy, materace, komody, stoły, łóżka, kabiny prysznicowe - 99 zł za każdą sztukę towaru - Kurier (listew przypodłogowych , wykończeniowych i paneli)
Cena za przesyłkę wyliczana jest automatycznie przez system na podstawie wagi towaru, wymiarów oraz przekroczenia standardów przesyłki - Kurier wielkogabarytowy + Usługa wniesienia (dostawa na terenie Polski)
Cena za usługę wniesienia to dodatkowe 149 zł
Usługa wniesienia dotyczy tylko wybranego asortymentu takiego jak: Narożniki, sofy, kanapy, tapczany, szafy.
Jak przygotować się do dostawy z naszego sklepu?
1. Zadbaj o swobodny dostęp do miejsca wniesienia, uprzątnij korytarz, klatkę schodową lub wejście do domu.
2. Sprawdź, czy paczki na pewno zmieszczą się na schodach, w drzwiach lub do windy — zmierz przejścia i porównaj wyniki z wymiarami paczek dostępnymi w opisie produktu na naszej stronie.
3. Zabezpiecz delikatne wykończenia ścian i podłóg oraz luźne, ale podatne na uszkodzenia elementy wyposażenia.
Pracownicy firmy transportowej dołożą wszelkich starań, by dostawa i wniesienie odbyły się szybko, jak również, by nie uszkodzić niczego w Twoim domu, jednak dodatkowe zabezpieczenie często jest konieczne przy podatnych na uszkodzenia i pobrudzenia elementach.
Paczkomaty są dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, co oznacza, że można odebrać zamówiony towar w dogodnym czasie. Nie trzeba czekać na kuriera czy dostosowywać się do godzin otwarcia sklepu.
Koszt dostawy- 8,60 zł
- Ponad 6000 punktów odbioru blisko Ciebie
- 3 dni na odbiór przesyłek, z możliwością bezpłatnego przedłużenia o jeden dzień w aplikacji.
- Aplikacja mobilna, umożliwiająca śledzenie przesyłek i zdalne otwieranie skrytki
- Śledzenie statusu przesyłki on-line: na stronie orlenpaczka.pl i w aplikacji
- Wygodny odbiór przesyłki - wystarczy kod otrzymany w treści SMS-a i wiadomości e-mail.
- Możliwość wyboru preferowanej skrytki w automacie paczkowym w aplikacji mobilnej
- dla przesyłek o wymiarach maksymalnych 20x30x50cm.
DODATKOWE INFORMACJE:
- cena za przesyłkę wyliczana jest automatycznie przez system na podstawie wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki oraz wyboru formy transportu
- cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia. W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania lub zmiany formy transportu,
- Czas realizacji nie powinien przekroczyć terminu podanego przy każdym z produktów (liczy się ten najdłuższy).
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się z momentem zaksięgowania wpłaty.
- W przypadku dostawy kurierem czas realizacji może się przedłużyć o 2 - 5 dni.
UWAGA!
W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, prosimy o bezwzględne sprawdzanie stanu odbieranych przesyłek w obecności kuriera.
W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, spisanie protokołu szkody ułatwi procedury reklamacyjne. Każda przesyłka jest ubezpieczona, aby skorzystać z ubezpieczenia firma kurierska wymaga protokołu szkody spisanego przy odbiorze lub w terminie 7 dni od odbioru. Ewentualne uszkodzenia, zagięcia lub pęknięcia opakowania, należy opisać na dokumencie odbioru, który przekaże Państwu kurier. Protokół szkody jest podstawą do złożenia reklamacji i dochodzenia rekompensaty. Musi być jednak sporządzony w obecności kuriera i przez niego podpisany. Ważne, by w protokole zaznaczyć pole „opakowanie uszkodzone”.
W sytuacji gdy stan przesyłki budzi Państwa wątpliwości, a kurier nie posiada przy sobie „protokołu szkody”, wady i uszkodzenia opakowania możecie Państwo opisać na liście przewozowym. Gdy przesyłka będzie odbierana przez osoby trzecie, członków rodziny, sąsiadów lub portierów, należy przekazać im informację o konieczności sprawdzenia jej stanu i odnotowania ewentualnych uszkodzeń. Pokwitowanie odbioru jest jednoznaczne z deklaracją potwierdzenia odbioru przesyłki bez zastrzeżeń. Jeżeli uznacie Państwo, że stan opakowania może świadczyć o uszkodzeniu przesyłki, należy odmówić jej przyjęcia, a jako powód odmowy odbioru wskazać uszkodzone opakowanie.