Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym

Punktami odbioru są sklepy MERKURY MARKET i ABRA S.A. których dokładną lokalizację znaleźć można na stronie >> www.merkurymarket.pl/punkty-odbioru Odbiory stacjonarne stanowią wygodną opcję, umożliwiającą oszczędność czasu, pieniędzy i większą kontrolę nad zakupami.

Zamówienia internetowe z odbiorem w sklepie stacjonarnym (MERKURY MARKET i ABRA S.A.) dotyczą 96 punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski i są całkowicie darmowe.
Odbiór osobisty w wybranych placówkach handlowych sieci ABRA S.A. - jest możliwy w przypadku zamówień o wartości powyżej 20 zł.

Wybierz najbliższy punkt odbioru w trakcie składania zamówienia.

Punkty odbioru zamówień internetowych

 

Zamówienia internetowe z transportem do domu mają wiele zalet, które przekładają się na wygodę, oszczędność czasu i zwiększoną satysfakcję klienta. Pozwalają one na wygodne i bezstresowe zakupy, a produkty są dostarczane pod wskazany adres.

Koszty dostawy są uzależnione od gabarytów zamówienia oraz miejsca dostarczenia. Ceny zaczynają się nawet od 14,99 zł w przypadku małych paczek do 200 zł w przypadku dostaw wielkogabarytowych.

Dostępne opcje transportu z dostawą do domu:

  • Dostawa na terenie województwa podkarpackiego, małopolskiego, świetokrzyskiego  - 99 zł
    Cena jest stała bez względu na ilość zamówionego towaru.
  • Dostawa na terenie miasta Katowice, Tychy* - 45 zł
    Cena jest stała bez względu na ilość zamówionego towaru.
    *przy zakupach powyżej 2000 zł - DOSTAWA GRATIS!!!
  • Dostawa na terenie miast:
    Bielsko-Biała, Chrzanów, Cieszyn, Dębica, Jarosław, Jasło, Kielce, Kraków, Krosno, Mielec, Nowy Sącz, Nowy Targ, Rybnik, Rzeszów, Sanok, Tarnobrzeg, Tarnów, Zamość, Żywiec - 45 zł
    Na terenie w/w miast przy zakupach powyżej 3000 zł - DOSTAWA GRATIS!!!
  • Dostawa na terenie miast (Kurier dla powodzian):
    Bielsko-Biała, Cieszyn, Rybnik - 45 zł
  • Dostawa na terenie Górnego Śląska* - 49 zł
    Cena jest stała bez względu na ilość zamówionego towaru.
    *przy zakupach powyżej 2000 zł - DOSTAWA GRATIS!!!
  • Kurier (dostawa na terenie Polski)
    Przy zakupach powyżej 6500 zł - DOSTAWA GRATIS!!!

    Koszt dostawy jest uzależniony od ilości, wagi, rodzaju oraz wymiarów produktów:
    - Przesyłka standardowa do 19 kg - 14.99 zł
    Prostopadłościenny karton o maksymalnych wymiarach 1,4 x 0,6 x 0,6 m
    - Przesyłka paletowa:
    od 19,1 kg do 970 kg - 119 zł
    od 970,1 kg - 200 zł
    Zamówienie płatne gotówką, pieniądze odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Koszt pobrania wynosi 9,99 zł
  • Kurier (dostawa na terenie Polski, kurier dla powodzian)
    Koszt dostawy jest uzależniony od ilości, wagi, rodzaju oraz wymiarów produktów:
    - Przesyłka standardowa do 19 kg - 14.99 zł
    Prostopadłościenny karton o maksymalnych wymiarach 1,4 x 0,6 x 0,6 m
    - Przesyłka paletowa:
    od 19,1 kg do 970 kg - 119 zł
    od 970,1 kg - 200 zł
  • Kurier wielkogabarytowy (dostawa na terenie Polski, kurier dla powodzian)
    Cena za przesyłkę wynosi od 99 zł do 169 zł za każdą sztukę towaru
    Narożniki - 169 zł za każdą sztukę towaru
    Łóżka tapicerowane, sofy, tapczany, meblościanki, zestaw stół z krzesłami - 169 zł za każdą sztukę towaru
    Szafy, materace, komody, stoły, łóżka, kabiny prysznicowe - 99 zł za każdą sztukę towaru
  • Kurier (listew przypodłogowych , wykończeniowych i paneli)
    Cena za przesyłkę wyliczana jest automatycznie przez system na podstawie wagi towaru, wymiarów oraz przekroczenia standardów przesyłki
  • Kurier wielkogabarytowy + Usługa wniesienia (dostawa na terenie Polski)
    Cena za usługę wniesienia to dodatkowe 149 zł
    Usługa wniesienia dotyczy tylko wybranego asortymentu takiego jak: Narożniki, sofy, kanapy, tapczany, szafy.
    Jak przygotować się do dostawy z naszego sklepu?
    1. Zadbaj o swobodny dostęp do miejsca wniesienia, uprzątnij korytarz, klatkę schodową lub wejście do domu.
    2. Sprawdź, czy paczki na pewno zmieszczą się na schodach, w drzwiach lub do windy — zmierz przejścia i porównaj wyniki z wymiarami paczek dostępnymi w opisie produktu na naszej stronie.
    3. Zabezpiecz delikatne wykończenia ścian i podłóg oraz luźne, ale podatne na uszkodzenia elementy wyposażenia.
    Pracownicy firmy transportowej dołożą wszelkich starań, by dostawa i wniesienie odbyły się szybko, jak również, by nie uszkodzić niczego w Twoim domu, jednak dodatkowe zabezpieczenie często jest konieczne przy podatnych na uszkodzenia i pobrudzenia elementach.

 

Paczkomaty są dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, co oznacza, że można odebrać zamówiony towar w dogodnym czasie. Nie trzeba czekać na kuriera czy dostosowywać się do godzin otwarcia sklepu.

Koszt dostawy- 8,60 zł

  • Ponad 6000 punktów odbioru blisko Ciebie
  • 3 dni na odbiór przesyłek, z możliwością bezpłatnego przedłużenia o jeden dzień w aplikacji.
  • Aplikacja mobilna, umożliwiająca śledzenie przesyłek i zdalne otwieranie skrytki
  • Śledzenie statusu przesyłki on-line: na stronie orlenpaczka.pl i w aplikacji
  • Wygodny odbiór przesyłki - wystarczy kod otrzymany w treści SMS-a i wiadomości e-mail.
  • Możliwość wyboru preferowanej skrytki w automacie paczkowym w aplikacji mobilnej
  • dla przesyłek o wymiarach maksymalnych 20x30x50cm.

 

DODATKOWE INFORMACJE:

  • cena za przesyłkę wyliczana jest automatycznie przez system na podstawie wagi towaru, wymiarów, przekroczenia standardów przesyłki oraz wyboru formy transportu
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia. W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania lub zmiany formy transportu,
  • Czas realizacji nie powinien przekroczyć terminu podanego przy każdym z produktów (liczy się ten najdłuższy).
  • Realizacja zamówienia rozpoczyna się z momentem zaksięgowania wpłaty.
  • W przypadku dostawy kurierem czas realizacji może się przedłużyć o 2 - 5 dni.

 

UWAGA!

W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, prosimy o bezwzględne sprawdzanie stanu odbieranych przesyłek w obecności kuriera.

W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, spisanie protokołu szkody ułatwi procedury reklamacyjne. Każda przesyłka jest ubezpieczona, aby skorzystać z ubezpieczenia firma kurierska wymaga protokołu szkody spisanego przy odbiorze lub w terminie 7 dni od odbioru. Ewentualne uszkodzenia, zagięcia lub pęknięcia opakowania, należy opisać na dokumencie odbioru, który przekaże Państwu kurier. Protokół szkody jest podstawą do złożenia reklamacji i dochodzenia rekompensaty. Musi być jednak sporządzony w obecności kuriera i przez niego podpisany. Ważne, by w protokole zaznaczyć pole „opakowanie uszkodzone”.

W sytuacji gdy stan przesyłki budzi Państwa wątpliwości, a kurier nie posiada przy sobie „protokołu szkody”, wady i uszkodzenia opakowania możecie Państwo opisać na liście przewozowym. Gdy przesyłka będzie odbierana przez osoby trzecie, członków rodziny, sąsiadów lub portierów, należy przekazać im informację o konieczności sprawdzenia jej stanu i odnotowania ewentualnych uszkodzeń. Pokwitowanie odbioru jest jednoznaczne z deklaracją potwierdzenia odbioru przesyłki bez zastrzeżeń. Jeżeli uznacie Państwo, że stan opakowania może świadczyć o uszkodzeniu przesyłki, należy odmówić jej przyjęcia, a jako powód odmowy odbioru wskazać uszkodzone opakowanie.