Specjalista ds. księgowych

 

Zakres obowiązków pracownika na stanowisku Specjalista ds. księgowych:

 

       prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawami o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,

       kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych,

       samodzielne księgowanie dokumentów, deklaracje podatkowe, bilanse,

       przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby pracodawcy,

       nadzór nad płatnościami,

       współpraca z pozostałymi działami w firmie.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

 

       wykształcenie wyższe kierunkowe,

       doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu operacji księgowych (pełna księgowość),

       umiejętność analizy danych finansowych i wnioskowania na tej podstawie,

       skrupulatność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,

       umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.

Z naszej strony możesz liczyć na:

Zobacz,
kogo obecnie poszukujemy ?
          Kontakt
Do nas