Click&collect

CLICK & COLLECT - Kupuj on-line i odbierz produkty w wybranych sklepach stacjonarnych

Instrukcja zakupu online

Ten sposób zakupu dotyczy produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego, dla których czas dostawy to Click&collect - do 24/48 godzin.
 
Do czasu realizacji 24 godzin i 48 godzin wliczają się tylko dni robocze. Termin realizacji zamówienia w trybie Click & collect nie biegnie w dni wolne od pracy lub święta. Sprzedawca nie gwarantuje również dotrzymania terminu podczas weekendu. Dostawa zakupionego towaru w systemie Click &collect jest możliwa tylko w godzinach pracy sklepu internetowego Sprzedającego.
 
Z usługi Click & collect można skorzystać we wszystkich naszych oddziałach.
 
Szacowane czasy realizacji do 24 godzin lub do 48 godzin - zawsze dotyczą tylko sprzedaży w trybie Click & collect. W przypadku zakupu innego niż Click & collect termin realizacji tego samego towaru wynosi do 5 dni roboczych.
 
W przypadku sprzedaży w trybie Click & collect oczekiwany czas realizacji wynoszący 24 lub 48 godzin zostanie zachowany, jeśli towary są w magazynie i nieuszkodzone w wybranym punkcie wydawania e-sklepu.
 
W przypadku sprzedaży w trybie Click & collect wysyłka towaru kurierem następuje w następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00 oraz jeśli towary są w magazynie i nieuszkodzone.
 
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niedotrzymania terminu 24 godzin lub 48 godzin, co może być spowodowane głównie przez następujące okoliczności: towar został wyprzedany (towar, który jest na magazynie od dłuższego czasu został wyprzedany, pracujemy nad dostarczeniem go do magazynu); zgodnie z bazą danych towarów, które miały znajdować się w magazynie, nie było na stanie (przypadki błędów systemowych, awaria czynnika ludzkiego przy wprowadzaniu stanów magazynowych); towar jest na magazynie, ale jest uszkodzony (nie chcemy wydawać zamówień kupującym, jeśli towar uległ uszkodzeniu podczas ich pobytu w naszym magazynie, nawet jeśli jest na stanie - nie chcemy dostarczać towaru niekompletnego); kupujący zamówił większą ilość towaru niż zazwyczaj posiadamy na stanie (dotyczy głównie, ale nie tylko mebli, gdy na stanie mamy zwykle tylko 1 sztukę danego typu siedzisk, jeśli klient zamawia 2 sztuki, nie możemy zrealizować jego zamówienia). Między synchronizacją stanu magazynu i strony internetowej występuje krótkie opóźnienie, dlatego też może się zdarzyć, że towary, które serwis uznał za towar na stanie, zostały w międzyczasie zakupione (zamówione przez e-sklep lub fizycznie) przez kogoś innego.
 
Jeżeli kupujący wybrał w koszyku więcej towarów i nie ma możliwości skorzystania z zakupu w formie Click & collect część zamówienia, o czym poinformuje strona, kupujący może zdecydować, czy jest zainteresowany tą częścią zamówienia. Jeżeli kupujący jest zainteresowany tą częścią zamówienia, musi usunąć z koszyka te towary, dla których nie ma możliwości skorzystania z zakupu w formie Click & collect, a wtedy strona pozwoli mu przejść do kolejnego etapu zakupu. Ta część zamówienia zostanie zrealizowana w ciągu 24 godzin lub 48 godzin, o czym Kupujący zostanie poinformowany, z wyjątkami wymienionymi powyżej. Inne towary, dla których nie ma możliwości skorzystania z formy zakupu Click & collect Kupujący może zamówić inną metodę zakupu niż Click & collect w nowym zamówieniu.
 
Po dokonaniu płatności postaramy się niezwłocznie przygotować Twoje zamówienie - gdy tylko Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru, poinformujemy Cię o tym e-mailem oraz sms-em.